REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Fortress Logistics Park Stargardinwestycja
Pokaż inwestycję
Fortress Logistics Park Stargard
Stargard, Metalowa 10a
Trasa tramwajowa, ul. Ratajczakainwestycja
Pokaż inwestycję
Trasa tramwajowa, ul. Ratajczaka
Poznań, Stare Miasto, Ratajczaka
Mielczarskiego Residenceinwestycja
Pokaż inwestycję
Mielczarskiego Residence
Łódź, Mielczarskiego 11
Uniq Logistic podwoi wynajmowaną powierzchnię w parkach logistycznych MLP Groupartykuł
Pokaż artykuł
Uniq Logistic podwoi wynajmowaną powierzchnię w parkach logistycznych MLP Group
Polska firma logistyczna podpisała umowy najmu na około 20,5 tys. mkw. dodatkowej powierzchni w ramach MLP Pruszków II oraz MLP Łódź, czyli dwóch parków logistycznych z portfela MLP Group. Po przekazaniu nowych obiektów spółka Uniq Logistic będzie miała do dyspozycji obiekty liczące łącznie blisko 44 tys. mkw. W obu transakcjach doradzała najemcy agencja AXI IMMO.
Ruszyła budowa Designer Outlet Kraków artykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa Designer Outlet Kraków
Budowa Designer Outlet Kraków ruszyła z pełna mocą. Nowoczesne centrum outletowe z ponad 100 sklepami znanych marek modowych i lifestylowych zostanie otwarte wiosną 2025. Jeszcze wbiciem pierwszej łopaty na budowie deweloper obiektu, krakowska firma KG Group gruntownie przebudowała układ komunikacyjny w obrębie ulicy Nowohuckiej.
Renegocjacje dominują na warszawskim rynku biurowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Renegocjacje dominują na warszawskim rynku biurowym [RAPORT]
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska „Office Occupier – Rynek biurowy w Warszawie, 1 połowa 2024 r.”, warszawski rynek biurowy wszedł w okres stabilizacji. Aktywność deweloperów utrzymuje się na umiarkowanym, lecz stabilnym poziomie. Z kolei współczynnik pustostanów w drugim kwartale bieżącego roku tylko nieznacznie się obniżył w porównaniu z poprzednim kwartałem, a najemcy coraz częściej decydowali się na renegocjowanie umów najmu. Wzrost zainteresowania najemców zrównoważonymi i technologicznie zaawansowanymi biurami przekłada się na rosnącą liczbę modernizacji starszych budynków biurowych lub zmianę ich funkcji.
[Warszawa] Golub Gethouse ma pozwolenie na budowę biurowca przy ulicy Grzybowskiej 78artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Golub Gethouse ma pozwolenie na budowę biurowca przy ulicy Grzybowskiej 78
Inwestor i deweloper Golub GetHouse otrzymał długo oczekiwane pozwolenie na budowę nowego projektu b...
[Lublin] Nowe osiedla przyciągają mieszkańcówartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nowe osiedla przyciągają mieszkańców
W północnej części Lublina, na terenach, które jeszcze kilka lat temu były niezagospodarowane, powst...
[Wrocław] Dzielnica Wrocławia idealna do zamieszkania?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Dzielnica Wrocławia idealna do zamieszkania?
Krzyki to obecnie najchętniej wybierana jako miejsce do zamieszkanie dzielnica Wrocławia. Doskonała...
[Warszawa] Kolejne zmiany w Warszawie Wileńskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kolejne zmiany w Warszawie Wileńskiej
Powiększony o niemal 150 mkw. salon CCC w Warszawie Wileńskiej został na nowo uruchomiony po krótkie...
[śląskie] Przestrzeń rozwija skrzydłaartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Przestrzeń rozwija skrzydła
Rusza 16. edycja konkursu na najlepsze realizacje urbanistyczne i architektoniczne w regionie. &nbs...
[Warszawa] Walter Herz agentem warszawskiego kompleksu VIPOL Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Walter Herz agentem warszawskiego kompleksu VIPOL Plaza
Firma doradcza Walter Herz została wiodącym agentem, odpowiedzialnym za proces wynajmu powierzchni w...
[Poznań] Poznaniacy mieszkania kupują lokalizacjąartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Poznaniacy mieszkania kupują lokalizacją
Z analizy potrzeb i preferencji mieszkaniowych poznaniaków, przeprowadzonej przez Uniwersytet Ekonom...
[Warszawa] Najemcy warszawskich biur coraz częściej rozważają renegocjacje umowy najmuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Najemcy warszawskich biur coraz częściej rozważają renegocjacje umowy najmu
Według raportu międzynarodowej firmy doradczej Cresa "Occupier Economics: Rynek biurowy w Warszawie...
Ostatnie mieszkania do kupienia Przy Sarniej w Łodzi od PROFIT Development [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Ostatnie mieszkania do kupienia Przy Sarniej w Łodzi od PROFIT Development [FILM]
"Najlepszy adres w mieście" tak pisze na swojej stronie inwestor o ukończonej właśnie inwestycji w Ł...
Hillwood Wrocław Wschód w pełni skomercjalizowany. Kolejna duża transakcja najmuartykuł
Pokaż artykuł
Hillwood Wrocław Wschód w pełni skomercjalizowany. Kolejna duża transakcja najmu
Wielki park magazynowy Hillwood Wrocław Wschód właśnie został w pełni skomercjalizowany. Najnowszym...
W ciągu kilku najbliższych dni zostanie otwarty tunel w ciągu Południowej Obwodnicy Warszawy [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W ciągu kilku najbliższych dni zostanie otwarty tunel w ciągu Południowej Obwodnicy Warszawy [FILMY + ZDJĘCIA]
W środę 15 grudnia w tunelu pod warszawskim Ursynowem odbyły się ćwiczenia służb ratowniczych. Wojew...
Trwa rozbudowa parku logistycznego BIK Park Wrocław Iartykuł
Pokaż artykuł
Trwa rozbudowa parku logistycznego BIK Park Wrocław I
Inwestycja realizowana spekulacyjnie dostarczy 22 500 mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej. Tym...
OTCF – właściciel marki 4F wprowadził się do kompleksu biurowego The Park Krakówartykuł
Pokaż artykuł
OTCF – właściciel marki 4F wprowadził się do kompleksu biurowego The Park Kraków
Właściciel marki 4F – firma OTCF S.A. w styczniu br. wprowadziła się do najnowszego biurowca B1 w krakowskim projekcie realizowanym przez White Star Real Estate i Cain International – The Park Kraków. Tym samym spółka skonsolidowała swoje dotychczasowe biura w Krakowie i Wieliczce i oficjalnie przeniosła główną siedzibę na ulicę Saską 25C w Krakowie. Właściciel największej polskiej marki sportowej objął w sumie ponad 8,2 tys. mkw. powierzchni, zajmując 4 spośród 6 pięter dostępnych w budynku. Za aranżację wnętrz nowego biura OTCF odpowiadała pracownia Trzop Architekci.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
REKLAMA